We helpen je graag!

Ik heb een storing

Vervelend dat je een storing aan je apparaat hebt, we helpen je graag verder. Veel storingen kun je zelf oplossen, bekijk de informatie op onze kennisbank onder Problemen en Storingen.


Niet zelf kunnen oplossen? Meld jouw storing via het formulier.


Storing melden



Lukt het niet om het storingsformulier in te vullen? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.


Open artikel

Ik heb een vraag over mijn monteursbezoek

Op deze pagina vind je informatie over je monteursbezoek. Je kunt je afspraak ook online bekijken:


 Afsrpaak bekijken


Wil je de afspraak verzetten of afzeggen? Gebruik dan de onderstaande knoppen en regel het zelf online tot 2 werkdagen voor het geplande bezoek.



 Afspraak wijzigen


 Afspraak annuleren


Open artikel

Chat met onze digitale medewerker

Start een chat met Pelle, de digitale medewerker van Pelgrim. Pelle staat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. 


Start chat



Open artikel

Meer hulp nodig?

Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.


Het antwoord op veel vragen is online te vinden.

Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat



België

Op deze pagina vind je de contactgegevens van Pelgrim België.


 

Meld een storing

Heb je een storing? De oplossing voor veel storingen is online te vinden.

Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat



Niet zelf op kunnen lossen? Vul dan dit storingsformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.


Tip! Registreer je apparaten voor garantie zodat wij exact weten welke apparaten je hebt en om de administratie te versnellen.


Stel een vraag

Heb je een vraag? Het antwoord op veel vragen is online te vinden.

Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat


Antwoord niet kunnen vinden? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.


Maak een afspraak bij onze showroom of kijk waar de dichtstbijzijnde Pelgrim-dealer is. 



Bel met het contact center

Het antwoord op veel vragen is online te vinden.

Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Start een chat


Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.



 

Telefoonnummer: (088) 882 18 02


Wij zijn bereikbaar op:

  • werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur. 
  • zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.




Open artikel

Ik wil mijn apparaat registreren

Registreer online je apparaat binnen 30 dagen na aankoop, registreren is gratis.

Apparaten registreren


Open artikel

Ik wil meer weten over garanties

Op deze pagina vind je informatie over onze garantie.


Open artikel

Ik wil een onderdeel of accessoire voor mijn apparaat bestellen

Bestel een onderdeel of accessoire voor je apparaat in onze keukenserviceshop.  


Op de website volg je de stappen om je gewenste onderdeel of accessoire te bestellen. Houd het modelnummer van je apparaat bij de hand om de bijhorende onderdelen of accessoires te vinden.

Bestellen


Open artikel