Ik heb een Tikkie ontvangen van ATAG Nederland B.V., klopt dat?

Dat klopt inderdaad. 

Wij sturen in sommige gevallen naast de reguliere facturen ook een Tikkie. 


Meer informatie over de Tikkie:  

  • Op de factuur die je van ons ontvangen hebt staat of je mogelijk ook een Tikkie hebt ontvangen.
    Dit kan alleen als je 06-nummer bij ons bekend is.  
  • De Tikkie sturen we per SMS.  
    Hierin staat een link om de Tikkie te openen. 
  • Als er twee 06-nummers bij ons bekend zijn sturen we de Tikkie naar beide nummers.  
  • Als je de melding krijgt: Sorry, dit betaalverzoek is al betaald, dan heeft de andere ontvanger de Tikkie al voldaan. Je hoeft dan niets meer te doen.  
  • Krijg je de melding: Sorry, dit betaalverzoek is verlopen, dan kun je een nieuw betaalverzoek aanvragen.  


Heb je geen factuur van ons ontvangen of vertrouw je de Tikkie niet?  

Controleer of de factuur in je spam inbox terecht is gekomen.  

Neem anders contact met ons op om de factuur opnieuw te ontvangen.   


Voorbeeld van de SMS en de Tikkie.  

 


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.