Onderdelen shop (Keukenserviceshop)

Ik kan het onderdeel dat ik nodig heb niet vinden, wat nu?

Laat ons weten wat u nodig heeft via het contactformulier en wij helpen u verder.

Feedback geven.

Welke kosten zijn er verbonden aan mijn bestelling?

De kosten van de onderdelen en verzendkosten. Als uw totale bestelling hoger is dan € 50,- dan rekenen wij geen verzendkosten. Voordat u de bestelling betaalt ziet u een kostenoverzicht.

Feedback geven.

Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling?

Nee dat is niet mogelijk. Na uw betaling is de bestelling definitief. Neem contact met ons op om uw order aan te passen.

Feedback geven.

Hoe kan ik de geleverde onderdelen retourneren?

Binnen welke termijn kan ik annuleren? 

U heeft 14 kalenderdagen vanaf de dag van ontvangst van uw bestelling de gelegenheid om uw bestelling te annuleren. U bent niet verplicht een reden van annuleren door te geven. 


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt op twee manieren uw ontvangen bestelling annuleren:

  1. Via het contactformulier
    1. Kies bij het onderwerp voor Aanvraag retourcode.
    2. U ontvangt per post een retourcode van ons.
  2. Telefonisch uw bestelling annuleren. Van de klantenservice ontvangt u een retourcode. 


Wat is het retouradres? 

In het pakket waar uw bestelde onderdeel of onderdelen in zitten, vindt u op de achterzijde van de factuur het retouradres. 


Wat zijn de kosten van het retourneren?

De retourneringskosten zijn gratis als u de retourcode op het pakket vermeld. Een retourcode vraagt u aan bij de klantenservice.


Ik heb de factuur al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

Wij maken binnen 14 kalenderdagen na uw annulering de volgende kosten over op uw rekening:

  • Het aankoopbedrag.
  • De verzendkosten.

Als wij de onderdelen nog niet terug hebben ontvangen binnen de 14 dagen, dan maken wij het bedrag over na ontvangst.

Feedback geven.