Mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling?

Nee, dat is niet mogelijk. Na uw betaling is de bestelling definitief. Neem contact met ons op om uw order aan te passen.


Wilt u liever uw bestelling annuleren? Bekijk dan dit artikel: Hoe kan ik mijn bestelling retourneren/annuleren?


Feedback geven.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren/annuleren?

Binnen welke termijn kan ik annuleren? 

U heeft 14 kalenderdagen vanaf de dag van ontvangst van uw bestelling de gelegenheid om uw bestelling te annuleren. U bent niet verplicht een reden van annuleren door te geven. 


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt op twee manieren uw ontvangen bestelling annuleren:

  1. Via het contactformulier
    1. Kies bij het onderwerp voor Aanvraag retourcode.
    2. U ontvangt per e-mail een retourcode van ons.
  2. Telefonisch uw bestelling annuleren. Van de klantenservice ontvangt u een retourcode per e-mail. 


Wat is het retouradres? 

Stuur uw retour naar:


ATAG Nederland B.V.

Antwoordnummer 4552

6920 ZX DUIVEN


Wat zijn de kosten van het retourneren?

De retourneringskosten zijn gratis als u de retourcode op het pakket vermeld. Een retourcode vraagt u aan bij de klantenservice.


Ik heb de factuur al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

Wij maken binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retour de kosten (inclusief order- en verzendkosten) over op uw rekening.


Feedback geven.