Mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling?

Nee, dat is niet mogelijk. Na de betaling is de bestelling definitief. Neem contact met ons op om je order aan te passen.


Wil je liever je bestelling annuleren? Bekijk dan dit artikel: Hoe kan ik mijn bestelling retourneren/annuleren?


Open artikel

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren/annuleren?

Binnen welke termijn kan ik annuleren? 

Je hebt 14 kalenderdagen vanaf de dag van ontvangst van je bestelling de gelegenheid om je bestelling te annuleren. Je bent niet verplicht een reden van annuleren door te geven. 


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt op twee manieren je ontvangen bestelling annuleren:

  1. Via het contactformulier
    1. Kies bij het onderwerp voor Aanvraag retourcode.
    2. Je ontvangt per e-mail een retourcode van ons.
  2. Telefonisch je bestelling annuleren. Van de klantenservice ontvang je een retourcode per e-mail. 


Wat is het retouradres? 

Stuur je retour naar:


ATAG Nederland B.V.

Antwoordnummer 4552

6920 ZX DUIVEN


Wat zijn de kosten van het retourneren?

De retourneringskosten zijn gratis als je de retourcode op het pakket vermeld. Een retourcode vraag je aan bij de klantenservice.


Ik heb de factuur al betaald, wanneer krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

Wij maken binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retour de kosten (inclusief order- en verzendkosten) over op je rekening.


Open artikel