Vervelend dat je een storing aan je apparaat hebt, we helpen je graag verder.
Meld jouw storing via het formulier.
Bestel een onderdeel of accessoire voor je apparaat in onze keukenserviceshop.
Op de website volg je de stappen om je gewenste onderdeel of accessoire te bestellen. Houd het modelnummer van je apparaat bij de hand om de bijhorende onderdelen of accessoires te vinden.
Bestellen
Op deze pagina vind je informatie over je monteursbezoek. Je kunt je afspraak ook online bekijken:
Wil je de afspraak verzetten of afzeggen? Gebruik dan de onderstaande knoppen en regel het zelf online tot 2 werkdagen voor het geplande bezoek.
Registreer online je apparaat binnen 30 dagen na aankoop, registreren is gratis.
Apparaten registreren
Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Maak een afspraak in onze showroom of kijk waar de dichtstbijzijnde Pelgrim-dealer is.
Ik wil een pakket retourneren
Pelgrim is onderdeel van ATAG Benelux.
ATAG Benelux
Postbus 1033
6920 BA Duiven
Wil je jouw bestelling retourneren? Bekijk dan onze pagina Retourinformatie.
Stuur een e-mail
Heb je een storing? Vul dan dit storingsformulier in.
Heb je een andere vraag? Vul dan dit contact formulier.
Bel met het contact center
Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.
Telefoonnummer: (088) 882 18 02
Wij zijn bereikbaar op:
België
Op deze pagina vind je de contactgegevens van Pelgrim België.