Hoe wijzig of annuleer ik mijn monteursbezoek?

Pelgrim monteur

Heb je een afspraak met een Pelgrim monteur en wil je deze wijzigen of annuleren? Je kunt dit zelf online regelen als je afspraak 2 dagen of langer in de toekomst gepland staat. 


Staat het bezoek voor vandaag of morgen gepland? Neem dan contact met ons op


Servicepartner

Komt er geen eigen monteur van Pelgrim, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner:


De Smid Reparaties

Één werkdag voor het bezoek, na 16:00 uur ontvang je het tijdsblok waarin de monteur komt per e-mail. Je kunt ook zelf de bezoektijd opvragen via de website: Bezoektijd opvragen - De Smid Reparatie 


Andere servicepartners

Neem contact op met de servicepartner waarvan je de informatie over het monteursbezoek hebt ontvangen.



Meer informatie

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.