Mijn Afspraak

Wanneer komt de monteur?

Heb je online een afspraak gemaakt met onze eigen Pelgrim monteur? Dan heb je van Pelgrim een e-mail of sms gekregen met alle informatie over je afspraak. Hoe laat de monteur komt kun je ook online bekijken: Bezoektijd monteur Pelgrim.


Komt er geen eigen monteur van Pelgrim, dan verloopt de communicatie over het monteursbezoek via onze externe servicepartner.


Goed om te weten

  • Je kunt de afspraak zelf online verzetten of annuleren tot 2 werkdagen voor het geplande bezoek. Lees in dit artikel meer over wijzigen of afzeggen van het monteursbezoek. 
  • De werkdag voordat onze monteur langskomt, krijg je na 13:00 uur een e-mail of sms. Hierin staat een tijdsblok van drie uur waarin je de monteur kunt verwachten.

Open artikel

Hoe kan ik een monteursbezoek aanvragen?

Wil je een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en vraag een monteursbezoek aan. 


Meer informatie 


Open artikel

Hoe wijzig of annuleer ik mijn monteursbezoek?

Heb je een afspraak met een monteur en wil je deze wijzigen of annuleren? Je kunt dit zelf online regelen als je afspraak 2 dagen of langer in de toekomst gepland staat. 


Staat het bezoek voor vandaag of morgen gepland? Neem dan contact met ons op


Meer informatie


Open artikel

Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het monteursbezoek?

Je ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin je de monteur kunt verwachten.

Meer informatie


Open artikel

Kan de monteur mij van tevoren bellen als ik een afspraak met hem heb?

Heb je een afspraak met één van onze Pelgrim monteurs, dan belt de monteur je voordat hij bij je is.

Meer informatie


Open artikel

Wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen

Onze monteur kan het beste zijn werk doen als zijn werkplek (de plek waar het te repareren apparaat staat) goed toegankelijk is. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Lees hier wat jij kunt doen om het monteursbezoek zo goed mogelijk te laten verlopen. 


Komt de monteur voor jouw..


Kookplaat:

  • Zorg dat de werkruimte en het aanrecht om de kookplaat vrij is van spullen. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.  


Fornuis/oven/combimagnetron:

  • Haal alle toebehoren (schalen, bakplaat enzovoort) er vast uit.  
  • Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.


Vaatwasser:

  • Haal alle vaat uit de machine. 
  • Haal water dat onder op de bodem ligt er zo goed als mogelijk uit met bijvoorbeeld een spons.  
  • Zorg ervoor dat het keukenkastje waar de slangen en toevoerkraan zitten toegankelijk en leeggehaald is, en dat de werkruimte om de vaatwasser vrij is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.


Koelkast:

  • Laat de koelkast altijd aan staan, voor referentie op de temperatuur. 
  • Bij een koelklacht: zet vast een glas water in het midden van de koelkast 24 uur voor het monteursbezoek. 
  • De koelkast hoeft niet leeg gehaald te worden.  
  • Zorg ervoor dat er een volwassene aanwezig is.  

  

Afzuigkap:

  • Verwijder (indien van toepassing) kruidenpotjes en accessoires op en rondom de afzuigkap. 
  • Zorg ervoor dat de werkruimte en het aanrecht eromheen vrij en goed toegankelijk zijn. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.

  

Wasmachine/droger:

  • Zorg ervoor dat de werkruimte eromheen vrij en goed toegankelijk is. 
  • En dat er een volwassene aanwezig is.

Open artikel