Mijn Afspraak

Wanneer komt de monteur?

Heeft u online een afspraak gemaakt met onze monteur? Dan heeft u een e-mail of sms gekregen met alle informatie over uw afspraak. Hoe laat de monteur komt kunt u ook online bekijken: Bezoektijd monteur Pelgrim.

Komt deze datum niet uit of maakt u liever een telefonische afspraak? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Goed om te weten

Feedback geven.

Hoe verzet of annuleer ik mijn monteursbezoek?

Heeft u een monteursafspraak gemaakt, maar komt er toch iets tussen? Neem dan contact met ons op om uw afspraak te verzetten.

Is het monteursbezoek niet meer nodig, annuleer dan uw afspraak.


Meer informatie

Feedback geven.

Kan de monteur mij van tevoren bellen als ik een afspraak met hem heb?

Heeft u een afspraak met één van onze Pelgrim monteurs, dan belt de monteur u voordat hij bij u is.

Meer informatie

Feedback geven.

Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het monteursbezoek?

U ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin u de monteur kunt verwachten.

Meer informatie

Feedback geven.

Hoe beïnvloedt het coronavirus mijn monteursbezoek?

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Pelgrim neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.


Wij hebben de volgende maatregelen genomen tegen de verspreiding van het coronavirus:

  • Onze monteur schudt geen handen.  
  • De monteur voert de werkzaamheden alleen in de ruimte uit.  Lukt dit niet? Houd dan minimaal 3 meter afstand.  
  • Onze monteur wast bij aankomst en vertrek zijn handen. Is handen wassen niet mogelijk? Dan gebruikt de monteur desinfecterende handgel.  


Wilt u onze monteur voorzien van water, zeep, een schone handdoek of keukenrol?   

 

Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op via telefoonnummer (088) 882 18 21. Wij zijn bereikbaar op:  

  • werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur.  
  • zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Feedback geven.